Insikt

Bloggandet
...får mig att tänka tillbaka till då jag var en communitykung med medlemsskap i de flesta sajterna som härjade i cyberrymden (även Lunarstorm och Helgon, men aldrig Efterfesten eller något annat pinsamt).

Men nu har jag förstått vikten av att inte spendera för mycket tid framför datorn och vad det kan leda till. Msn, facebook och bilddagboken är överkommet, men jag har istället fastnat i fc-träsket. Meningen med att säga upp mina medlemsskap var att ta mig ur databeroendet, men istället har jag nu endat up i trans framför den förbannade skärmen med FC som enda tillgång.

Efter en total inloggningstid på nästan två veckor och tre dagar har det gått upp för mig att mitt liv mer eller mindre börjar bli väldigt mediokert.


image2


Men som jämförlse kan nämnas att min fysiklärare, Olle,
passerade en total inloggningstid på 1 år för två år sedan!

Diskutera!
Postat av: Erica

Men vi ÄLSKAR ju FC!!! Och nej, ditt liv är inte särskilt mediokert... tycker du verkar fylla ditt liv med en hel del saker utöver denna hatälskade klinte-server... eller har jag feeel? ve o fasa

2008-03-25 @ 13:44:28
URL: http://AndyWarhol.bilddagboken.se
Postat av: Mewsick

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om FC. Ena stunden askul, andra svintråkig. stört att ens ha åsikt om det:D och btw - Jag kör mail-servern!

2008-03-25 @ 16:41:32
Postat av: Jean-Luc

FC ja... man borde göra en revolution eller nåt, mot FC-förtrycket, som tvingar eleverna till databeroende...

man kanske kan få med laasonen på det?

2008-03-25 @ 18:11:05
Postat av: Mewsick

Jag skulle snarare vilja att folk började använda FC mer!
jag sitter ibland helt ensam som inloggad och söker vänner. Helt till ingen nytta!
Revolution mot de som itne har fattat charmen bakom FC!

2008-03-25 @ 18:22:03
URL: http://mewsick.blogg.se

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0