Felsägning

Hittade
            ... ett nedkladdat citat från någon rast i februari när vi spelar fotboll på Donnerparkeringen. Jag är inte känd för något vidare bollsinne, men lyckas ändå hålla bollen ovanför marken oförklarligt länge.

Zak kommenterar min teknik hyfsat konstruktivt och som tillägg får han "ja, min benvinkel står ju utanför gradsystemet", men stackars Axel försäger sina brister genom ett synnerligen korkat uttryck: "Jaja, gör dig inte dåligare än vad du är ... nej, ånej! ... jag menar sämre!" ...

... hoppas Melina hann med sista nattbussen...
...eller... näe ;-)

Diskutera!
Postat av: Erica

fast man FÅR säga dåligare nu för tiden! Det låter oerhört fult men det är tillåtet enligt ordlistan.... men fortfarande inte accepterat av folket, right? ;)

2008-03-28 @ 00:03:04
URL: http://AndyWarhol.bilddagboken.se
Postat av: Mewsick

Men det är itne det som är poängen. Var inte så enkelspårig :D

2008-03-29 @ 00:44:18
URL: http://mewsick.blogg.se

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0