Simpsons

Trogna
            ...läsare, jag har dåliga nyheter. Har sedan ett tag tillbaka passerat gränsen för när man ser avsnitt man redan sett av den kända amerikanska serien The Simpsons. Detta är ett tragiskt konstaterande som jag utan resultat försöker motarbeta.

... emellertid har jag under den senaste veckan hunnit se inte mindre än fyra avsnitt som aldrig tidigare svept förbi framför mina (medvetna) ögon. Jag har länge försökt med att slita mig ifrån att följa serien, men det kan ändå sluta med att jag till och med ser repriserna.

image23

..."Kids, you tried your best and you failed
miserably. The lesson is, never try."





Diskutera!
Postat av: Oryx

Haha, illa.

2008-04-04 @ 19:02:41
URL: http://oryx.blogg.se
Postat av: wille

vad ska man säga?? ;)

2008-04-06 @ 15:19:18
Postat av: Jean-Luc

du som sett så mycket simpsons; vet du varför de är alldeles gula till hudfärgen?

2008-04-08 @ 00:14:45
Postat av: Mewsick

Jupp! Jag vet varför! För att locka TV-tittare. Man blir nyfiken när karaktärer är gula - det är så onormalt!

2008-04-08 @ 23:20:31
URL: http://mewsick.blogg.se

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0