Mars, Mars

Sitter
            ...uppkopplad mot MSN, chattandes med Erica, som framåt tolvslaget ställer frågan "Du har sagt att du gärna vill vara singel, stämmer det fortfarande?". Slänger en blick på klockan och ser att den närmar sig tolvslaget. Vilket kul skämt det här bäddar för - det är April om två minuter, och hon är omedveten om det - PERFA!

Ser till att dra ut på tiden och låtsas dölja årets hemlighet i väntan på att klockan ska slå över. Till slut visar den 00:01 och jag förbereder mig för the blåsning of the year.

Blir dock lite tveksam och drar pekaren ner mot klockan och ser den där gula rutan komma upp - "den 31:e Mars 2008". Slår mig själv för pannan - DOH! - och förklarar mitt misstag för en Erica...

... *slut på slutkommentarer*

Diskutera!
Postat av: Anonym

haha det var jävligt kul faktiskt :D men men... jag kan inte riktigt ta dig på allvar längre :/ eftersom du vägrar make:a out med harald :P

2008-04-01 @ 19:43:26
Postat av: Anonym

haha det var jävligt kul faktiskt :D men men... jag kan inte riktigt ta dig på allvar längre :/ eftersom du vägrar make:a out med harald :P

2008-04-01 @ 19:43:33
Postat av: Erica

oj förlåt.. det var jag som skrev det hele

2008-04-01 @ 19:46:19
URL: http://AndyWarhol.bilddagboken.se
Postat av: mimmelina

haha, fan va bra!

Men jag hann ju inte lura dig idag ju! jag å zak hade förberett värsta skämtet ju, hehe. *sparar till nästa år då*

2008-04-01 @ 21:37:07
Postat av: Mewsick

Låt höra nu. Hur hade du blåst mig?

2008-04-01 @ 22:03:05
URL: http://mewsick.blogg.se
Postat av: mimmelina

nämen, det kan du ju inte få reda på eftersom jag ska lura dig nästa år istället! :P

2008-04-02 @ 15:35:05

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0