Lycklig ost

Skatteverket
          ...hade skickat ut tre brev till min brevlåda, varav ett var mitt. Jag tog det, gick upp till mitt rum, lade det på skrivbordet och började spela gitarr. Pappa kom hem, gick upp till mitt rum, såg brevet och undrade varför jag inte hade öppnat det, varpå han fick en grymtning till svars och började sprätta upp kuvertet.

"Du kommer nog flyga i taket när du ser det här" Sa han med ett flin och sneglade från pappret till mig.

"Den summan får du tillbaka på skatten" sa han och höll pekfingret under den femsifriga summan...

... jag fick ganska ont i huvudet
- taket var ju så hårt.

Diskutera!
Postat av: mimmelina

å nu har du en kamera!! :D

Men du, jag har kommit på ett system. När du svarar på mina inlägg här på bloggen skriver du dom på min bilddabok, och när jag svarar på dina inlägg på min bilddagbok skriver jag dom här på din blogg!

Vad sägs? (nu svarar du ju självklart till min blogg då, jungfruresa för det nya systemet kan man säga, ehhehe:P)

2008-04-09 @ 23:17:04
Postat av: Mewsick

Fast det står "Diskutera" under rubriken hit, därför bör ju folk som läser det se följetången. Jag skulle kunna skicka kopior av kommentarerna till din bilddagbok iåfs.

2008-04-10 @ 01:07:02
URL: http://mewsick.blogg.se
Postat av: William

Jag är inne på min sjunde FC-vecka.

2008-04-10 @ 01:09:12
Postat av: Mewsick

Du är störd! Det är sjukligt! läs sov-åtta-timmar-per-dygn A, 5.000 poäng istället!
:D

2008-04-10 @ 01:17:12
URL: http://mewsick.blogg.se
Postat av: mimmelina

Det där med kopior lät grymt grymt bra:D:D:D Jag kan ju göra samma sak ju:D

Och du måste ju inte kommentera bilder, det är bara till å skriva i GÄSTboken ju:D

puss:)

2008-04-10 @ 23:52:00
Postat av: tres

ojoj haha:D alltid kul med oväntade summor:P

2008-04-14 @ 23:44:51
URL: http://mangofisk.blogg.se

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0