KAMERA BORTSKÄNKES!!!

            ....till första seriösa köparen som betalar frakten för kameran! Denna kan ej returneras, eftersom jag inte vill ha den. Den har förstört mitt liv, fuckat flera tillfällen som kunde blivit bra bevarade och drivit mig till vansinne! Den är din, om du bara skickar ett meddelande och säger att du vill ha den. En Canon Ixus V2 i förvånansvärt välbehållet skick, med tre batterier, två minneskort (á 128Mb), tillhörande väska och kablar.

image31

...nu har jag faktiskt gjort några matteuppgifter.
Darn vad matte är kul ändå!


Diskutera!
Postat av: Rea

Jag är på. Kan du ta med den till skolan?

2008-04-16 @ 09:56:05
URL: http://myspace.com/reagotbass
Postat av: Mewsick

Haha! Det är ett skämt. jag vet inte om det framgick tillräcklgit mycket:P Du kan ju iåfs låna den om du vill:)

2008-04-16 @ 19:18:13
URL: http://mewsick.blogg.se
Postat av: Anonym

lite den där känslan "först till kvarn" utan att någon överhuvudtaget är intresserad...

2008-04-16 @ 20:40:31
Postat av: mimmelina

Gillar fortfarande §> AMOR

2008-04-18 @ 20:39:44

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0