Fey

Biologilektionerna
            ...kommer nog aldrig att bli som förr. Vår hypergrymma (och smällgravida) Bolmis har blivit ersatt av en nallebjörn. Han heter Ferry och man kan även kalla honom "Fey". Jag gillar Fey, han är en schysst kille. Men han är inte så vand som lärare på Donner - inte än i alla fall. Dessutom kompletterar han Laasonen med ännu fler grova särskrivningar.

Du, Fey (om du läser detta), ska få tre goda råd av mig för att ta Bolmis plats så bra som möjligt.

  1. Raster!
    Vi måste få raster oftare, och när vi väl får det så är tidsangivelsen ungefärlig - räkna med att en 10-minutare blir minst 20 minuter och sätt absolut inte en limit på 5 (vi har ju 3 timmar biologi).

  2. Frågor!
    Anta inte att vi är korkade bara för att vi inte svarar på lätta frågor,
    och inte heller för att vi ställer dumma - det hör tll vår natur.


  3. Uppgifter!
    Vi är inte vana vid att skriva rövmycket om delämnen för att förstå det
    eller att ha två examinationer på samma område - vi lär oss ändå.



...jag vågar inte låna laptops längre
- Garns reformer är så läskiga.

Diskutera!
Postat av: mimmelina

men hey! Inte ställer vi väl dumma frågor heller, det är ju Nv2a du pratar om ju:P Men rasterna håller jag med dig om! Fast måste erkänna att jag lärt mig mycket av att göra den där läxa, faktiskt:)

Dessutom har han även fyllt på Laasonens sexuella antydningar ("hemlig våt dröm" och "penetrera") med "så går det när man gör långa utvik" och "det var ett litet utvik" HAhaXD

2008-04-09 @ 23:10:33
Postat av: Mewsick

Asså igen då: Penetrera är ursprungligen inget sexuellt betingat ord, och vad det gäller utvik så lyder förklaringen som en avvikning från ämnet. Dock har jag fortfarande ingen annan förklaring än sexuell till Laasonens "Våta dröm"...

2008-04-10 @ 01:09:57
URL: http://mewsick.blogg.se
Postat av: Erica

Go garn! Go Garn!

2008-04-10 @ 18:22:12
URL: http://AndyWarhol.bilddagboken.se
Postat av: Erica

go fey and laasonens funny words!

2008-04-10 @ 18:23:07
URL: http://AndyWarhol.bilddagboken.se
Postat av: Rea

Helt weird. Har vi någonsin haft en läxa på två sidor över en vecka på ett DELMÅL?!

2008-04-11 @ 19:18:52
URL: http://myspace.com/reagotbass

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0