NÖFF!

Frizl-affären
            ...ä
r väl ganska intressant ändå? Vem har inte i tanken experimenterat om hur människor blir efter ett liv utan solljus eller social kontakt? Nu är den frågan besvarad - de börjar grymta!

By the way: Skatteåterbäringen har funnit ett hem:

image36
 
      


...mammas väninna ringde idag och påminde mig om att jag hade
namnsdag. Vilken tur att hon kom ihåg det, annars hade jag helt glömt!


Diskutera!
Postat av: wilhelm

grymtanden är ju inte fy skamm om man kan kan göra sig förtådd! hur klarade sig annars neandertalarna?? eeeeeeeeeeeeeeeeehhh

2008-05-18 @ 20:41:34
Postat av: Feng

Fina högtalare, får hoppas att dom låter bra också.

2008-05-18 @ 23:31:04
URL: http://myspace.com/totalus

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0