Koncentration

Koncentrationsförmågan
            ...hos mig sägs vara usel, men jag har utvecklat ett ovanligt bra användningsområde för bristen i att kunna fokusera på en sak åt gången, och det är minsann effektivt! I skrivande stund sitter jag med inte mindre än fyra arbeten samtidigt, eftersom koncentrationen inte räcker till enbart ett!

... Felix stannar i en vecka och vi var ute för första gången igår.
På torsdag blir det återigen party, så svenskatalet måste bli klart ikväll!

Diskutera!
Postat av: Feng

Om jag känner dig rätt Eric så borde svenskatalet vara ungefär 75% färdigt nu. Menmen, vill tipsa om att det totalt totala bandet Totalus spelar på Diamond Dogs vid avenyn den 1 juni och att du då är välkommen komma och kolla. Biljett köpes till exempel av Robin Feng. (Har nästan sålt en till Jean-Luc på bussen redan moahaha)

2008-05-18 @ 23:33:38
URL: http://myspace.com/totalus
Postat av: Mewsick

Jean-Luc kläser den här bloggen, och han känner sig nog grundlurad;) Men självklart att jag kommer! Och du är hjärtligt välkommen hem till min boning för att lyssna. Jag ska bara byta den vänstra - det är ett element i den som släpar lite, annars är det ohövligt bra ljud!

2008-05-18 @ 23:35:26
URL: http://www.mewsick.blogg.se

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0