HAT

Känner
            ...ett bubblande hat som börjar fräsa mer frekvent än normalt och rinna ut vid fel tidpunkter. Hormoner? Prestationsångest? Är det helt enkelt biologiskt betingat? Spydiga kommentarer flyger hit och dit, folk är totalt ointressanta och jag själv är inget ljus i detta mörker av hat. Ingenting duger - hat överallt - och mest av allt hatar jag mig själv eftersom jag hatar att hata hatande människor.

Någonting måste göras innan jag börjar låta som karaffutrustad Glans, får en mask och til slut helt och hållet gått över till the dark side.

... nu är det bara nio dagar kvar!

Diskutera!
Postat av: Oryx

Vad händer om nio dagar?

2008-05-05 @ 17:13:49
URL: http://oryx.blogg.se
Postat av: William

Han fyller år.

2008-05-06 @ 19:55:35
Postat av: Rea

Ouch. Pinsamt ;)

2008-05-07 @ 20:22:21

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0