DEDICATED TO WILHELM

Wilhelm
            ...har inte hunnit fylla 18 än, och igår var jag den mest otacksamme 18-åringen på jorden. Jag lämnade honom utanför en klubb. Som ursäkt kommer några bilder som beundrare lätt faller för - du behöver lite cheer-up! Emobilden längst ner får vägas upp av den övre.

Men bara så du vet, Wilhelm, så är du schtekare på båda två!

image39

image41

...den 30 juli, då jälvar, Wille!!!

Diskutera!
Postat av: wilhelm

Eric! Jag måste säga tack för denna uppmuntran.. :) Du är en fantastisk människa bara så att du vet!

2008-05-18 @ 20:44:09
Postat av: Mewsick

Det finns ingenting som går upp mot en Wilhelm på en fredagkväll, ska du veta!

2008-05-18 @ 20:50:17
URL: http://www.mewsick.blogg.se

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0