18

Trettioen
            ...minuter kvar och smått ångestfylld tillvaro. Arton alltså, vilket förmodligen medför en grov personlighetsförändring. Min mentala status kommer direkt att slå över till något oidentifierbart och en barriär som hindrar mig från mental kontakt med mina barndomsår kommer att uppstå. Därför ska jag försöka att sammanfatta ett litet brev till mig själv:

"Hej, Eric! Du kanske kommer ihåg mig. Jag var du innan du blev vuxen och
lämnade mig. Jag vill ge dig ett litet porträtt att referera till, utifall du skulle glömma mig. Det är
några saker jag vill vidareföra, som helt enkelt inte får gå förlorade:

  • Min oförmåga att göra läxor i tid

  • Den ruskigt störande röst ajg har
    (vilket nog itne har med mentalitet att göra)

  • Sättet jag stavar inte ("itne") och jag ("ajg") på

  • Egenskapen som får mig att spela över

  • Dygnsrytmen!
    (det skulle ju inte funka annars)

  • Bollkontrollen

  • Kraften att dissa sönder Harald för hans feta moder

  • X i kvadrat

  • Nunneskämtet
och sist, men inte minst

Alla underbara kompisar jag har, vars förtroende och
vänskap jag hoppas att även du ska kunna ta del av!
"

...vem skulle jag annars bli?

Diskutera!
Postat av: Rea

Grattis och evighetskramar^oändligheten-1 :D

2008-05-14 @ 23:13:13
Postat av: wille

vad skullel du va anars lixom?=??

2008-05-17 @ 19:22:25
Postat av: wille

upprepning oops.. det är nått fel på det här tangentbordet!!! ;p har jag sagt grattis btw? inte på den här platsen iaf! grattis!!! i efterskott på bloggen..

2008-05-17 @ 19:28:21

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0