Wakeey wakeey

Morsan hostar ur sig lungora på undervåningen och jag gör mitt bästa för att inte smittas.
Tänkte läsa ut tre böcker idag (varav två jag började på detta dygn) plus de 30 sidor om den mexikanska revolutionen som jag lovat fördjupa mig i tills morgondagens grupparbetet i historia med Melina.

Sen återstår bara idrottsarbetet, 30 matteuppgifter, en halv kvadriljon fysikuppgifter (ca), fysiklabbrapporten med Zak och välja en bok på engelska att läsa ut. Dessutom fyller Peyman år imon, och förmodligen blir det väl någon form av firande för Erica, som blir 18 på tisdag.

Jag behöver nog inte oroa mig för att inte ha något att göra på påsklovet!


... om jag inte blir sjuk
förstås



Diskutera!
Postat av: Mimmelina

Hej vännen!
Wooo, första kommentaren(?)!! Coolt va:p
Héhhe, spana in min profil på bilddagboken!

Pussar

2008-03-24 @ 22:07:08

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0