Vardagssituation

Utdrag
...ur en sekvens av mitt händelserika (not) liv:

Kom innanför dörren, slängde av mig ytterkläderna och med Queen i öronen från min ipod gick jag in i köket, tog brödpåsen som legat framme sen samma morgon, satte dit en påsklämma istället för den clips som indikerar oöppnad förpackning, öppnade kylen, vände på filen, ställde juicepaketet på ett annat ställe och slängde in den på diskbänken liggande smörkniven i diskmaskinen.

Ställde mig stolt på håll och betraktade mitt verk; nu rådde ingen tvivel om att jag ätit frukost samma morgon, fastän jag i själva verket försov mig 1 och ½ timme och inte hann.

Diskutera!
Postat av: Erica

smart indeed.... men kanske mindre bra. du får låna min väckarklocka så looovar jag att du går upp i tid haha

2008-03-25 @ 13:46:54
URL: http://AndyWarhol.bilddagboken.se
Postat av: Mewsick

Jag behöver något i stil med en atombomb för att kunna vakna, alternativt en morsa som lite då och då flyger in och gormar att det brinner och att jag måste ut.

2008-03-25 @ 16:39:55

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0