Simultanförmåga

Fick för mig motbevisa den så omtalade och usla simultanförmågan hos män genom ett experiment.

Tog fram mjölkpaketet ur kylen, samtidigt som jag plockade ned ett glas ur skåpet, och direkt när ena handen blev fri slängde jag skräp i papperskorgen och började hälla upp mjölk med den andra för att samtidigt ta fram chilisåsen ur kylskåpet och hälla på maten.
        Där stod jag på ett ben med upptagna händer och foten mot kylskåpsdörren. Allt mynnade ut i att jag slog ut mjölken och att diskbänken blev indränkt i detta vita fluidum.

Vad är det man säger?
- Bättre lycka nästa gång!

Diskutera!
Postat av: Erica

...eller kanske snarare: öva upp din kapacitet på ICA igen XD haha nej då förlåt förlåt... usch jag känner mig som världens kärring som kommenterar alla inlägg i den här bloggen men jag kan inte låta bli XD

2008-03-25 @ 13:56:56
URL: http://AndyWarhol.bilddagboken.se
Postat av: Mewsick

Jag älskar folk som kommenterar! Det är väl det som är meningen? Diskussionsämnen är till för att kommenteras!

2008-03-25 @ 16:36:25

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0