PC-snillet

Tänkte
            ... jobba med lite bilder i PS, men eftersom datorn krånglat har flera program gått förlorade, och däribland mitt kära Photoshop. Sitter med en disfunktionell kamera utan PS och känner hur mitt liv raseras ju fler dagar som jag inte kan föreviga passerar. Tar tag i problemet direkt och hittar en intressant produkt på Adobes hemsida och bestämmer mig för att ladda ner. Beräknad tid kvar: 20 minuter. "Jaja, det kan jag väl offra, kan inte överleva utan PS" tänker jag och rullar tummarna.

Efter 20 minuter visas en ruta som får mig att skratta ihjäl mig. Ibland är man väldigt liten:

image7

Man kan ju fan inte uppdatera ett obefintligt program, så varför laddar jag då ner en jävla uppdatering?!?

... fingrar på rivjärnet, men beslutar mig för att räkna till tio...



... Mewsick: "Ska vi citatbombardera varandra då?" - sarkastiskt
Mel: "Ja-a, det ska vi!" - skrattande. Stackars Melina, förstår inte allvaret i KRIG

Diskutera!
Postat av: Gustav

Men du kan ju ladda ner gimpshop istället. Det är både gratis och fritt att använda. Fiffit av mig att göra reklam i andras bloggar eller hur?

www.gimpshop.com

2008-03-27 @ 11:59:49

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0