LYSTRING!

*Föreställningstips: en klämkäck reporter med radioröst från 40-talet*

"Folket är i extas och de nya tiderna blomstrar mer än någonsin! Jag önskar meddela att en ny gren i humorträdet har fått skåda dagens ljus. Denna bygger på IV-kurser som Ironi A, 50 poäng, som numera finns tillgänglig bland andra IV-kurser i skafferiet av lustiga utbud. Rynkar man på näsan åt det kan jag föreslå 150-poängskursen Ryck Upp Dig."

Nu ska jag till "Fika A, 100 poäng"

Diskutera!
Postat av: Erica

Tala som en sportkommentator från 40-talet" 100 Poäng

2008-03-25 @ 13:48:49
URL: http://AndyWarhol.bilddagboken.se
Postat av: Mewsick

Kommentera, 100 poäng

2008-03-25 @ 16:38:59

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0