Vilsen

Kungssten
            ...och över bron. Sen höger, vänster, vänster, höger, trappa, uppfart, nybyggt hus och därefter bla bla bla. I jättelabyrinten av identiska gatnamn och similära tvärgator blev förvirringen total och telefonsaldot tickade iväg som sand mellan fingrarna på grund av alla vägbeskrivande samtal. När jag till slut stod i en fyrvägskorsning och gjorde rätt vägval kunde jag förstå känslan hos upphittaren av Thutankamons grav. Det var som att hitta stället där regnbågens ände tar mark när Gustavs leende gick nerför hustrappan och mötte mig.

20 minuter senare kliver Wilhelm och Anna in. Lika vilsna till utseendet som jag själv, men med en Aloe Vera-dryck innehållande fruktbitar (och 205 kCa/ 500 ml) till mig - min favorit!

... fan vad Turkiet ska vinna ikväll! Asien i EM-final FTW!!!

Diskutera!
Postat av: Anonym

asen i vm-final ;)

2008-06-26 @ 18:47:05
Postat av: Anonym

asen i vm-final ;)

2008-06-26 @ 18:47:41
Postat av: Anonym

asen i em-final ;)

2008-06-26 @ 18:48:15

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0