Slarver?

I måndags
            ...
satte jag mig på bussen i mina shorts med alldeles för stora fickor. Detta medförde att min plånbok ramlade ut. Jag tvingades spärra alla kort - inklusive ID-kortet (som nu i efterhand inte går att spärra upp). Det kostar mig nu ett nytt, trots att jag fick tillbaka plånboken med legget i. 400 kronor! På grund av det ynka tillfället!!! Man ska väl inte gnälla. Värre saker händer på grund av tillfällen.

Kom därför att tänka på min kusins kompis som såg sin lastbilskörande granne backa över sin 11-årige son när denne försökte rädda en i vägen stående sulky, men olyckligtvis fastnade med foten och förlorade huvudet till följd av trycket från däcken över bröstkorgen. Han kunde bara struntat i att ta det där klivet!
Så vad gör 400:- i jämförelse?

BTW... Jag har större chans att vinna om ni deltar i den här tävlingen:
http://calsms.com/515/510/4898/9831193/9837116

Diskutera!
Postat av: Anonym

400 spänn känns ett tag. huvudet försvinner ju direkt

2008-06-10 @ 13:29:19
Postat av: Mewsick

Det är fan sant. Vill bara vända på det; Det var inte relationen pojke - huvud, utan snaare far - son som var det väsentliga i inlägget.

2008-06-18 @ 13:22:45
URL: http://mewsick.blogg.se/

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0