Youtube

Gårdagens
            ...lunchrast i datasalen på 7:e våningen blev dagens Moment of Truth. Bakom oss sitter några tjejer ifrån B-klassen och trängs vid en skärm. Plötsligt kläcker en av dem en kommentar som så ändlöst utförligt sammanfattar den senare delen av 2000-talets första decennium. De flesta som läser detta kan förmodligen finna sig i:

"Vad gjorde vi innan Youtube?".

image21

... hade inte kunna säga det bättre själv!

Diskutera!
Postat av: William

TV?

2008-04-01 @ 18:34:50
Postat av: Annika

Det kan sägas igen - sov?

yes, blev jag nummer 100 nu tro?;)det var mitt mål!

mkt trevlig blogg, kan också sägas igen:P

2008-04-02 @ 01:04:47

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0