Stearling?

Numera
            ...är det mycket inlägg om reklam från min sida. Dåliga reklamer hit och dit - marknadsföring äcklar osv. Sure, i viss mån, men jag måste göra ett nedstamp för flygbolaget Stearlings nya reklam - den där med röda linjer på himlen, grymt snyggt fångade bilder och musiken.

Musiken ja.
Vilken stört härlig låt! Den är inte perfekt, men den fungerar så grymt bra till reklamen. Betänk detta nästa gång! Betänk även den hemsida företaget bedriver. Den är dock inte så sterling.

... Prov om två dagar. Två prov. Mycket att göra, lite tid.
Två prov - Om två dagar...


Diskutera!
Postat av: Marie

Gomorron gomorron sovit gott? Ha en bra dag idag

2008-04-15 @ 08:49:19
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: mimmelina

stannar upp å lyssnar på låten varje gång den kommer:)

2008-04-15 @ 19:55:14
Postat av: wille

gillar deras slogan;

vi skulle flyga med oss

2008-04-15 @ 23:02:25
Postat av: Erica

jag har varit vid london-bilden i reklamen :D (stolt).... pratade med zak om den reklamen häromdan förresten - han hatar deras slogan... måste allt hålla med... we would fly with us är jävligt käääss...

2008-04-20 @ 00:34:07
URL: http://AndyWarhol.bilddagboken.se

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0