SOCKERVADD?

Hela
            ...fredagen gick jag omkring och luktade på mina händer, helt övertygad om att de luktade sockervadd. Senare började allting lukta sockervadd. Vad jag än luktade på kunde det alltid associeras med sockervadd, innan jag kunde identifiera den egentliga lukten. Till och med när grannarna grillade fick jag en känsla av att det luktade sockervadd.

... apropå att grannarna har börjat grilla.
Är det tid för sånt än?


Diskutera!
Postat av: Gustav

Japp det är tid för att grilla (känner mig hemsk som säger detta trots att jag är miljömedveten).
Jag grillade i alla fall igår och det är ju så härligt väder nu så man kan ju bara inte låta bli!!!

2008-04-20 @ 19:28:04
Postat av: Anonym

gustav;
o på vilket sätt spelar det ngn större roll om en person grillar en korv??

2008-04-20 @ 20:31:27
Postat av: mimmelina

Jag, mammis å mormor var ute på promenad o fika i Slottsskogen idag. Massa som grillade:D

2008-04-20 @ 22:38:37

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0