Reklam - IGEN!

Öppnar
            ...brevlådan som vanligt vid hemkomst och slås som varje gång av tanken på hur mycket reklam denna trånga fågelholksformade box kan rymma. Vi har ingen lämplig ingen-reklam-tack-lapp att sätta upp eftersom den då kommer att regna bort.

Undrar om det inte vore smartare att man tvingas sätta upp en reklam-tack-lapp för att få sin reklam.

Om inte måste man ju även sätta upp en släng-inte-sopor-på-tomten-tack-lapp, en ingen-rosa-målarfäg-på-gaveln-tack-lapp och en bomba-oss-inte-tack-Vi-är-inte-Al-Quida-lapp, annars får man skylla sig själv... eller?

......helt otroligt - jag kan få morgonfrilla på eftermiddagen!

Diskutera!
Postat av: mimmelina

samma sak som att man behöver anmäla sig för att äta husman i skolan, tror fortfarande på den iden!!

2008-04-15 @ 20:02:47
Postat av: wille

som ex- reklamutdelare kan jag bara tillägga att det inte är så svårt att sätta upp en lapp. det finns inget värre än folk som går o irriterar sig på reklamen och inte gör nått åt det, förutom att skriva insändare (o blogginlägg ;))

2008-04-15 @ 23:01:36
Postat av: Erica

angående lappar... http://www.internetbokhandeln.se/den-som-inte-tar-bort-luddet-skall-do-david-batra-9185865079/bok/9789185865079/

2008-04-20 @ 00:36:02
URL: http://AndyWarhol.bilddagboken.se

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0