KONTOSTATUS QUO (NOT)

Jag
            ...har aldrig tidigare upplevt det: "Ingen täckning på kontot".

Med 6.66 :- kvar på var det omöjligt att vara oekonomisk (riktad dubbelnegation). Jag tvingades låna en daler av Bahram för att ha råd med en påse Flygplansgodisar från Euroshopper.

- till skillnad från de italienare som kom in i Expertbutiken med blå/vit-randiga skjortor, gräddvita linnebyxor, solbrillor på hjässan och läppstiftskladdiga tjejer. Det var bara att gå fram till mobildisken och köpa den dyraste i sortimentet  för att sedan enkelt plocka fram körkotet och daska plånboken ändera i sin hand, ändera i baken på den överspacklade bruttan.

...jag har INTE läst mina 4 böcker idag!
Dessutom har jag återfallit in i Facebook!

Diskutera!
Postat av: William

Tröttnade på facebook efter typ en månad.

2008-04-20 @ 19:13:36
Postat av: wilhelm

kan man tröttna på facebook??

2008-04-20 @ 20:32:38
Postat av: William

Jag är ett levande bevis på det.

2008-04-20 @ 21:13:09

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0