Klantigt!

Hade
            ...en trevlig chat med Isa i söndags. Hon är en sån där mysig prick som får för sig att göra lite ambitiösa saker utan någon vidare anledning. Denna gång handlade det om bullar. Hon beskrev att hon trots att ett antal ingredienser saknades slängde ihop en deg och körde in i ugnen. Efter tio minuter tar ungen ut plåten ur ugnen och finner sin pappas mobil ligga i en hörna.

image25
image24

Jag vred mig av skratt. Jag dog av skratt. Jag smälte, precis som hennes fadres SonyEricsson T610, av skratt. Det roliga är att även hon garvar - det är det som är riktigt roligt. Haha!

... veckans bok denna vecka får bli "Äcklet".
Tack Boström - länge leve existensialismen!


Diskutera!
Postat av: Isa

Jag har sparat den hemma och börjar fortfarande gapskratta varje gång jag ser den!! Ska spara den...länge

2008-04-09 @ 21:31:59

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0