I'm going slighlty mad

Det hembakta
            ...brödet smular sönder mellan mina fingrar ner i mitt knä, min svetslagade datamus faller åter i bitar, min backuphårddisk vägrar göra sitt arbete, jag har inte pluggat ett skit till proven om två dagar och jag lyssnar på "I'm going slightly mad" med Queen på repeat på extremt hög volym med ett tydligt syfte.

Jag hoppar ut genom fönstret och faller rakt på marken. Den går i bitar och min skalle spricker, men precis innan mina hjärnor rinner ut i glipan som bildats ringer Mercurys stämma i ett "I'm going slightly mad".

... det verkar gå bättre för Klass 9A, men deras
lärare framstår iaf inte som särskilt kvalificerade

Diskutera!
Postat av: Jean-Luc

Har hört nånstans att klass 9A inte var så dålig som det framställs i TV-programmet, utan tvärtom en av de bättre klasserna på den skolan. källförteckning erhålls på begäran.

2008-04-15 @ 22:41:22
Postat av: wille

det stämmer! dom var tom bättre än riksgenomsnittet har jag hört!

dom vill bara göra de lätt för sig, ja menar varför tar dom inte en riktig problemklass för elever som behöver extra stöd??

2008-04-15 @ 22:59:18
Postat av: Erica

klass 9a är ett gryyymt bra program! go stavros och igor!!!! :D

2008-04-20 @ 00:37:15
URL: http://AndyWarhol.bilddagboken.se

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0