Höjden av onödighet

Jag tänker inte skriva någon blogg idag.

            ...Det har helt enkelt inte hänt nåt. Jag har inte lust att förmedla att vädret sög, att jag sov till klockan två, att jag åt, försökte plugga, spelade gitarr, såg på Simpsons och sen missade bussen till stan. Det är så tråkigt att läsa om sånt och man mår bara sämre av det.

... nej usch, Jag tänker inte skriva någon blogg idag!

Diskutera!
Postat av: Jean-Luc

jomen visst är det så. Eftersom att jag heller inte vill stödja att du skriver om ingenting, så tänker jag heller inte kommentera detta inlägg.

2008-04-02 @ 23:01:50
Postat av: William

Den här kommentaren existerar inte.

2008-04-03 @ 00:31:15
Postat av: mimmelina

men nu är det faktiskt en helt sprillans ny dag du kan skriva om!! Hela 1 h och 6 min ^^

2008-04-03 @ 01:06:44
Postat av: wille

jag tycker allt att den här tråden fick allt för mkt uppmärksamhet för att vara oviktig att kommentera. that's life!

2008-04-06 @ 15:20:58

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0