11 MINUTER

Coelho
            ...fick en chans till. Satt ute på verandan med en kopp kaffe i handen och kädne för en bok. Sprang in och kollade vad som fanns. Hittade 11 minuter av Paulo Coelho och blev då påmind om hans briljanta författarklass. Med höga förväntningar satte jag mig ner i solen och började läsa den 400-sidiga boken. Det blev lite kallt, så jag gick in och slog mig ner i en fåtölj, fick senare tända lampan för att se bättre, och när det var mörkt ute blev jag till slut klar och kunde lägga boken ifrån mig.

Ledsen, Paulo, men det här var den sämsta bok jag läst på länge (förutom lördagens "parodibok" Härsken På Ringen). Det är tur att han ber om ursäkt i inledningen, för det hade jag personligen krävt av honom annars. Boken handlar om sex, sex ,sex och exploderar av orgasmer i ett paradis av lust, men den har ingen touch över huvud taget! Saknar tiden då man gillade hans skrivande, men nu är det bara för mycket - inte ens tillräckligt.

...det tog 11 Minuter, sen fick jag nog!

Diskutera!
Postat av: Anonym

efter 11 minuter sex fick du nog! ;)

2008-04-22 @ 18:08:04

Jag lyssnar:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

Och hur får jag tag på dig?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det!:

Trackback
RSS 2.0